Menü
Your Cart

Hizmet koşulları

İHYA TURİZM web sitesine hoş geldiniz. Hizmetlerimizi kullanmadan önce lütfen aşağıdaki koşulları ve şartları dikkatlice okuyun.

1. Acente, yalnızca adı geçen misafire karşı sorumluluk taşır. Grup adına, grup yetkilisi olarak belirtilen kişi, acentenin muhatap kabul ettiği kişi olarak kabul edilir.


2. Misafirin turu iptal etme veya değişiklik talebinde bulunması durumunda, acente bu işlemden kaynaklanan cezaları veya yaptırımları yapmış olduğu harcamadan düşme hakkına sahiptir. Misafir, bu ücretleri ödemeyi peşinen kabul eder.


3. Acente, turun başlama tarihine kadar acenteyi bağlayan bir nedenle iptal veya değişiklik durumu ortaya çıkarsa, misafire bu durumu bildirmekle yükümlüdür. Misafir, bu durumda turu iptal etme hakkını kullanabilir veya acentenin sunduğu başka bir programa katılabilir. İptal hakkını kullanmayı tercih ederse, tur ücretinden herhangi bir kesinti yapılmadan önceden ödenmiş olan tutar kendisine iade edilir.


4. Acentenin iradesi dışında ortaya çıkan nedenlerle vizelerin yetişmemesi, uçak veya otel müsaitliğinin olmaması durumunda, acente misafire bu durumu bildirmekle yükümlüdür. Acente, alternatif seçenekleri sunarak misafirin onayıyla bu değişiklikleri gerçekleştirecektir. Misafir, turu iptal etmek isterse, 2. madde uygulanacaktır.


5. Suudi Arabistan vize işlemleri İstanbul Konsolosluğu tarafından yürütülür ve vize işlemlerine başlanması, misafirin vizesinin kesin olarak alınacağı anlamına gelmez. Konsolosluk, vize vermemeyi veya eksik belge sunulması durumunda vize vermeyi reddedebilir. Vizesi çıkmayan misafir, acenteyi sorumlu tutamaz ve tüm masrafları ödemeyi peşinen kabul eder.


6. Acente, uçak veya araç rötarlarından olağan dışı durumlarından sorumlu değildir.


7. Otellere giriş saati 16:00, otelden çıkış saati 10:00'dir. Misafir, bu saatler dışında odaya girmek veya odadan çıkmak istediğinde, otelin cezai veya ek ücret talep etme hakkına sahip olabileceğini kabul eder.


8. Havayolu taşımacılığında, misafir, havayolu firmasının belirlediği bagaj hakkına sahiptir. Misafir, fazla bagaj taşımak istemesi durumunda ortaya çıkabilecek ek ücretlerden acente sorumlu değildir. Taşımacılıktan sonra unutulan eşyalar veya kargoda kaybolan, kırılan veya zarar gören eşyalar konusunda misafir, Havayolu Firması ile iletişime geçer. Acenta, bu konuda herhangi bir sorumluluk taşımaz.


9. Misafir, acentenin istediği belgeleri eksiksiz ve zamanında teslim etmeyi taahhüt eder. Evrak teslim tarihinden sonra gelen pasaportlarda oluşabilecek gecikmelerden ve bu nedenle doğan maddi zararlardan acente sorumlu değildir.


10. Misafir, tur ücretini gitmeden en geç 20 gün öncesine kadar tamamlamayı taahhüt eder.


11. Yurt dışı çıkış harcı, pasaport masrafları ve diğer istenilen belgelerle ilgili ücretler tur ücretine dahil değildir. Misafir, bu ücretleri kendisinin ödeyeceğini kabul eder.


12. Suudi Arabistan hükümeti tarafından ek vize ücreti talep edilirse, bu ücret kişiye özeldir ve fiyatlarımıza dahil edilemez.


13. Ekonomik otellerde sunulan yemek menüleri, Diyanet ve Türsab'ın belirlediği yıllık yemek menüsüne uygun olarak sunulur.


14. Lüks otellerde üçlü ve dörtlü odalarda, üçüncü ve dördüncü yataklar ek yatak olarak verilir ve standart ebattan farklılık gösterebilir.


15. Rezervasyon yapılırken müşteri, kişisel verilerinin veritabanımızda saklanacağına onay verir. Bu, gelecekteki işlemleri kolaylaştırmak ve hizmetlerimizi iyileştirmek için yapılır.


16. Müşteri, hizmet sona erdikten sonra verilerinin veritabanımızdan kaldırılmasını isteme hakkına sahiptir. Müşteri talebine derhal yanıt vereceğiz.


17. Müşteri, verdiği bilgilerin doğruluğundan tamamen sorumludur. Yanlış bilgilerin verilmesi durumunda, müşteri bu nedenle ortaya çıkan hataların maliyetini taşır.


18. Hizmetleri kullanarak müşteri, paylaştığı verilerin kendisini temsil ettiğini veya paylaşmaya yetkisi olduğunu kabul eder.


19. Web sitesinden veya şirketten yapılan başvuru, müşterinin tüm hizmet koşullarını kabul ettiği anlamına gelir.


20. Müşteri, verilerindeki herhangi bir hatadan kaynaklanan rezervasyon veya vize sorunlarından doğan tüm sorumluluğu ve maliyetleri taşır.


21. İHYA TURİZM olarak, şirketimizin hizmet koşulları çerçevesinde, rezervasyonlardaki (uçak veya otel rezervasyonları gibi) tarih ve saat değişikliklerini yapma hakkını saklı tutar.


22. İHYA TURİZM'in tur rehberi bulunduğu ülkenin doğal ve trafik veya ülkenin genel ve yerel idarelerinin almış olduğu kısıtlayıcı kararlar nedeni ile değiştirebilir veya iptal edebilir. Bu durumdan tüketici bedel iade ve tazminat talep edemez.


23. Rehberimizden, tesisin, otelin, ulaşım aracının ve sürücüsünden kaynaklanan olumsuzluklardan İHYA TURİZM'i sorumlu tutamaz ve herhangi bir hak talebinde bulunamaz.


24. Seyahat sigortası ve buna benzer hizmetler kapsamı ile ilgili ifa hasar ve zararlardan İHYA TURİZM'i sorumlu tutulamaz.


25. Seyahat organizasyonumuza katılan misafirin bagajı ve içeriği ile ilgili her türlü sorumluluk tur katalımcısına aittir.


26. İHYA TURİZM, hizmet aldığı hava yolları uçuşları ile ilgili düzenlemelerin uluslararası havacılık kurallarına tabi olduğundan, hava yollarının saat planlarını, tarihleri ve uçuş tiplerini değiştirme hakkına sahiptir.


27. İHYA TURİZM otel konaklama tipi özelliklerini ve standartlarını belirleme ve mücbir sebepler nedeniyle değişiklik yapma hakkına sahiptir.


Hizmetlerimizi kullanarak müşteri, bu koşulları ve şartları kabul etmiş olur. İHYA TURİZM ile keyifli bir seyahat deneyimi geçirmenizi dileriz.